OSIĄGI I BEZPIECZEŃSTWO
Silnik benzynowy 1.4 Fire 16 V 95 KM
Niezwykle wydajny silnik Euro 6D Temp czerpie maksimum mocy z paliwa oraz gwarantuje ekonomiczne spalanie.
Moc maksymalna
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 6000
Maks. moment obr.
Nm (kgm) przy obr./min
127 przy 4500
Prędkość maksymalna
(km/h)
Przyspieszenie
0–100 km/h (s):
Zużycie paliwa
(l/100 km) wg dyrektywy 2004/3/WE
Cykl miejski: 8,1 – 8,4l
Cykl pozamiejski: 6,1 – 6,5l
Cykl mieszany: 6,9 – 7,2l
Emisja CO2
(g/km)
156 - 164
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową przekładnią manualną
Silnik Diesla 1.6 MULTIJET II 16 V 120 KM
Doskonałe osiągi dzięki nowemu silnikowi 1.6 MultiJet II 120 KM. Kompaktowa turbosprężarka o zmiennej geometrii zapewnia jeszcze wyższy moment obrotowy przy niższych prędkościach obrotowych zakresu (320 Nm przy 1750 obr./min.).
Moc maksymalna
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 3750
Maks. moment obr.
Nm (kgm) przy obr./min
320 przy 1750
Prędkość maksymalna
(km/h)
Przyspieszenie
0–100 km/h (s):
Zużycie paliwa
(l/100 km) wg dyrektywy 2004/3/WE
Cykl miejski: 5,8 – 6,1l
Cykl pozamiejski: 4,2 – 4,5l
Cykl mieszany: 4,8 – 5,1l
Emisja CO2
(g/km)
127 - 134
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową przekładnią manualną
Silnik benzynowy 0.9 TwinAir 8v 105KM
Z wysokowydajną turbosprężarką, zintegrowany z głowicą cylindrów kolektor wydechowy i sterowanie zaworem wlotowym MultiAir II zapewniające spontaniczną reakcję i niskie zużycie paliwa.
MAKS. MOC
KM (kW) PRZY OBR./MIN
105 (77) @ 5500
MAKS. MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) PRZY OBR./MIN
145 (14,8) @ 2000
MAKS. PRĘDKOŚĆ
(KM/H)
PRZYSPIESZENIE (S)
0–100 KM/H
ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM)
W CYKLU MIEJSKIM 5,8
CYKL POZAMIEJSKI 4,3
CYKL MIESZANY 4,9
EMISJA CO2
(G/KM)
Norma emisji spalin
Euro 6Dostępny z
6-biegową przekładnią manualnąSilnik benzynowy 1.4 T-Jet 16v 120KM
Dzięki spontanicznej reakcji, odporności i niezawodności jest idealnym silnikiem zapewniającym doskonałą obsługę i wysokie przyspieszenie we wszystkich sytuacjach.
MAKS. MOC
KM (kW) PRZY OBR./MIN
120 (88) @ 5000
MAKS. MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) PRZY OBR./MIN
215 (22,0) @ 2500
MAKS. PRĘDKOŚĆ
(KM/H)
PRZYSPIESZENIE (S)
0–100 KM/H
ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM)
W CYKLU MIEJSKIM 9,0
CYKL POZAMIEJSKI 5,4
CYKL MIESZANY 6,7
EMISJA CO2
(G/KM)
Norma emisji spalin
Euro 6Dostępny z
6-biegową przekładnią manualnąBezpieczeństwo bierne najwyższych lotów
Nikt nie zadba o Twoją rodzinę lepiej jak rodzina 500L. Dlatego w 500L Cross montujemy nawet 7 poduszek powietrznych – dwie czołowe, dwie boczne, dwie kurtynowe oraz kolanową kierowcy.
Niechętnie wciskamy hamulec
Nowy systemAutonomous City Brake to przyjemność z bezpiecznego prowadzenia. Przedni, laserowy czujnik wykrywa odległość od potencjalnych przeszkód na drodze w trakcie jazdy z prędkością do 30 km/h i w razie potrzeby samodzielnie zatrzymuje samochód, aby zapobiec lub zniwelować ryzyko kolizji. Nowy 500L nie zostawi Cię samego.
Absolutna równowaga
Bądź spokojny: o bezpieczeństwo Twojej rodziny dbają najwyższej jakości systemy. W 500L Cross, dzięki elektronicznej kontroli równowagi (ESC), masz pełną kontrolę nad samochodem – na śliskiej nawierzchni i w innych awaryjnych sytuacjach. System obejmuje także ASR/MSR, funkcję Hill Holder ułatwiającą ruszanie na wzniesieniu, ABS, ERM i DST.
Wspinaczka?
W 500L Cross dobry start to nic nadzwyczajnego, nawet jeśli czeka Cię podjazd pod górę, ponieważ system Hill Holder zapobiega staczaniu się samochodu w momencie wciśnięcia sprzęgła.
Wszystko pod kontrolą
500L Cross zawsze wyciąga pomocną dłoń: służy mu do tego system Dynamic Steering Torque (DST), gwarantujący zwrotność samochodu na najwyższym poziomie.
Bezpieczeństwo w każdej sytuacji
System ERM (Electronic Roll Mitigation) to najnowocześniejsze rozwiązanie, podnoszące bezpieczeństwo jazdy poprzez identyfikację i zapobieganie ryzyku dachowania.
Silnik benzynowy 1.4 Fire 16 V 95 KM
Niezwykle wydajny silnik Euro 6D Temp czerpie maksimum mocy z paliwa oraz gwarantuje ekonomiczne spalanie.
Moc maksymalna
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 6000
Maks. moment obr.
Nm (kgm) przy obr./min
127 przy 4500
Prędkość maksymalna
(km/h)
Przyspieszenie
0–100 km/h (s):
Zużycie paliwa
(l/100 km) wg dyrektywy 2004/3/WE
Cykl miejski: 8,1 – 8,4l
Cykl pozamiejski: 6,1 – 6,5l
Cykl mieszany: 6,9 – 7,2l
Emisja CO2
(g/km)
156 - 164
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową przekładnią manualną
Silnik Diesla 1.6 MULTIJET II 16 V 120 KM
Doskonałe osiągi dzięki nowemu silnikowi 1.6 MultiJet II 120 KM. Kompaktowa turbosprężarka o zmiennej geometrii zapewnia jeszcze wyższy moment obrotowy przy niższych prędkościach obrotowych zakresu (320 Nm przy 1750 obr./min.).
Moc maksymalna
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 3750
Maks. moment obr.
Nm (kgm) przy obr./min
320 przy 1750
Prędkość maksymalna
(km/h)
Przyspieszenie
0–100 km/h (s):
Zużycie paliwa
(l/100 km) wg dyrektywy 2004/3/WE
Cykl miejski: 5,8 – 6,1l
Cykl pozamiejski: 4,2 – 4,5l
Cykl mieszany: 4,8 – 5,1l
Emisja CO2
(g/km)
127 - 134
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową przekładnią manualną
Silnik benzynowy 0.9 TwinAir 8v 105KM
Z wysokowydajną turbosprężarką, zintegrowany z głowicą cylindrów kolektor wydechowy i sterowanie zaworem wlotowym MultiAir II zapewniające spontaniczną reakcję i niskie zużycie paliwa.
MAKS. MOC
KM (kW) PRZY OBR./MIN
105 (77) @ 5500
MAKS. MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) PRZY OBR./MIN
145 (14,8) @ 2000
MAKS. PRĘDKOŚĆ
(KM/H)
PRZYSPIESZENIE (S)
0–100 KM/H
ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM)
W CYKLU MIEJSKIM 5,8
CYKL POZAMIEJSKI 4,3
CYKL MIESZANY 4,9
EMISJA CO2
(G/KM)
Norma emisji spalin
Euro 6Dostępny z
6-biegową przekładnią manualnąSilnik benzynowy 1.4 T-Jet 16v 120KM
Dzięki spontanicznej reakcji, odporności i niezawodności jest idealnym silnikiem zapewniającym doskonałą obsługę i wysokie przyspieszenie we wszystkich sytuacjach.
MAKS. MOC
KM (kW) PRZY OBR./MIN
120 (88) @ 5000
MAKS. MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) PRZY OBR./MIN
215 (22,0) @ 2500
MAKS. PRĘDKOŚĆ
(KM/H)
PRZYSPIESZENIE (S)
0–100 KM/H
ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM)
W CYKLU MIEJSKIM 9,0
CYKL POZAMIEJSKI 5,4
CYKL MIESZANY 6,7
EMISJA CO2
(G/KM)
Norma emisji spalin
Euro 6Dostępny z
6-biegową przekładnią manualnąBezpieczeństwo bierne najwyższych lotów
Nikt nie zadba o Twoją rodzinę lepiej jak rodzina 500L. Dlatego w 500L Cross montujemy nawet 7 poduszek powietrznych – dwie czołowe, dwie boczne, dwie kurtynowe oraz kolanową kierowcy.
Niechętnie wciskamy hamulec
Nowy systemAutonomous City Brake to przyjemność z bezpiecznego prowadzenia. Przedni, laserowy czujnik wykrywa odległość od potencjalnych przeszkód na drodze w trakcie jazdy z prędkością do 30 km/h i w razie potrzeby samodzielnie zatrzymuje samochód, aby zapobiec lub zniwelować ryzyko kolizji. Nowy 500L nie zostawi Cię samego.
Absolutna równowaga
Bądź spokojny: o bezpieczeństwo Twojej rodziny dbają najwyższej jakości systemy. W 500L Cross, dzięki elektronicznej kontroli równowagi (ESC), masz pełną kontrolę nad samochodem – na śliskiej nawierzchni i w innych awaryjnych sytuacjach. System obejmuje także ASR/MSR, funkcję Hill Holder ułatwiającą ruszanie na wzniesieniu, ABS, ERM i DST.
Wspinaczka?
W 500L Cross dobry start to nic nadzwyczajnego, nawet jeśli czeka Cię podjazd pod górę, ponieważ system Hill Holder zapobiega staczaniu się samochodu w momencie wciśnięcia sprzęgła.
Wszystko pod kontrolą
500L Cross zawsze wyciąga pomocną dłoń: służy mu do tego system Dynamic Steering Torque (DST), gwarantujący zwrotność samochodu na najwyższym poziomie.
Bezpieczeństwo w każdej sytuacji
System ERM (Electronic Roll Mitigation) to najnowocześniejsze rozwiązanie, podnoszące bezpieczeństwo jazdy poprzez identyfikację i zapobieganie ryzyku dachowania.