Osiągi i bezpieczeństwo
0.9 8V TwinAir Turbo 85 KM
W Fiacie Panda zastosowano wysokowydajny, innowacyjny silnik benzynowy TwinAir opracowany przez firmę Fiat. Powstał on w odpowiedzi na filozofię zmniejszania pojemności, liczby cylindrów i jego wymiarów. Pozwala to znacznie zmniejszyć zużycia paliwa i emisję spalin (nawet do 30%) przy zachowaniu mocy i wydajności większych silników dzięki zastosowaniu turbosprężarki.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min.
85 (63) / 5500
77,5 (57) / 5500 *
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm przy obr./min
145 / 1900
100 / 2000 *
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYSPIESZENIE
0-100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski: 5,6 – 5,9
Cykl pozamiejski: 5,2 – 5,6
Cykl mieszany: 5,4 – 5,7
EMISJA CO2
(g/km)
123 - 130
* w trybie ECO
Norma emisji spalin
Euro 6D TempSamochód
Dostępny z 6-biegową manualną skrzynią biegów
Bezpieczna podróż Pandą 4x4
Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC), ABS, ASR, ELD i opcjonalny system City Brake Control: w Pandzie 4x4 nie musisz martwić się o swoje bezpieczeństwo.
Maksymalny poziom bezpieczeństwa biernego
Nikt nie zadba lepiej o twoją rodzinę niż rodzina Fiata Panda. Dlatego zwiększyliśmy liczbę poduszek powietrznych do sześciu: umieściliśmy je z przodu i po bokach samochodu.
Ochrona kręgosłupa szyjnego przed urazami
Panda 4x4 myśli o wszystkim. Właśnie dlatego przednie fotele wyposażyliśmy w zagłówki chroniące kręgosłup szyjny przed urazami.
Stabilność w każdym terenie
Beztroska jazda: Twoja rodzina jest tak bezpieczna, jak to tylko możliwe.
Fiat Panda został wyposażony w stabilizujący tor jazdy system ESC (który obejmuje także ABS, EDB, BAS i funkcję Hill Holder)
dzięki czemu masz doskonałą kontrolę podczas manewrów awaryjnych lub na śliskiej nawierzchni.
Pełną parą naprzód
System „Torque on demand” (moment obrotowy na żądanie) zastosowany w Pandzie 4x4 wykorzystuje dwa mechanizmy różnicowe i elektronicznie sterowane sprzęgło,
które przenosi moment obrotowy jednakowo i proporcjonalnie na obie osie. Panda 4x4 poradzi sobie w każdych warunkach,
pomoże jej w tym kąt natarcia ,wynoszący 21° oraz elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego (ELD).
Bezpieczeństwo w mieście
Fiat Panda 4x4 ma off-roadowy charakter, ale doskonale wie, jak bezpiecznie poruszać się po mieście — może być wyposażona w system City Brake Control, który wykrywa ryzyko kolizji z przeszkodą na drodze lub z innym pojazdem i reaguje, uruchamiając automatyczny hamulec awaryjny.
Niestraszne jej żadne warunki...
Dzięki przedniemu zawieszeniu McPherson i tylnej belce skrętnej Panda 4x4 charakteryzuje się nadzwyczajną zwrotnością. A specjalne całoroczne opony M+S sprawią, że nic nie będzie w stanie Cię powstrzymać — dosłownie nic.
Wszystko pod kontrolą
System ESC w Pandzie 4x4 obejmuje także system ABS, aby zapobiec blokowaniu kół podczas hamowania, dzięki czemu nigdy nie stracisz kontroli nad samochodem.
Niestraszne jej żadne warunki...
Z Pandą 4x4 niestraszny Ci żaden teren: system ASR zapobiega ślizganiu się przednich kół podczas przyspieszania i zwalniania, a system ELD przenosi moment obrotowy na koła, zapewniając maksymalną przyczepność.
0.9 8V TwinAir Turbo 85 KM
W Fiacie Panda zastosowano wysokowydajny, innowacyjny silnik benzynowy TwinAir opracowany przez firmę Fiat. Powstał on w odpowiedzi na filozofię zmniejszania pojemności, liczby cylindrów i jego wymiarów. Pozwala to znacznie zmniejszyć zużycia paliwa i emisję spalin (nawet do 30%) przy zachowaniu mocy i wydajności większych silników dzięki zastosowaniu turbosprężarki.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min.
85 (63) / 5500
77,5 (57) / 5500 *
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm przy obr./min
145 / 1900
100 / 2000 *
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYSPIESZENIE
0-100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski: 5,6 – 5,9
Cykl pozamiejski: 5,2 – 5,6
Cykl mieszany: 5,4 – 5,7
EMISJA CO2
(g/km)
123 - 130
* w trybie ECO
Norma emisji spalin
Euro 6D TempSamochód
Dostępny z 6-biegową manualną skrzynią biegów
Bezpieczna podróż Pandą 4x4
Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC), ABS, ASR, ELD i opcjonalny system City Brake Control: w Pandzie 4x4 nie musisz martwić się o swoje bezpieczeństwo.
Maksymalny poziom bezpieczeństwa biernego
Nikt nie zadba lepiej o twoją rodzinę niż rodzina Fiata Panda. Dlatego zwiększyliśmy liczbę poduszek powietrznych do sześciu: umieściliśmy je z przodu i po bokach samochodu.
Ochrona kręgosłupa szyjnego przed urazami
Panda 4x4 myśli o wszystkim. Właśnie dlatego przednie fotele wyposażyliśmy w zagłówki chroniące kręgosłup szyjny przed urazami.
Stabilność w każdym terenie
Beztroska jazda: Twoja rodzina jest tak bezpieczna, jak to tylko możliwe.
Fiat Panda został wyposażony w stabilizujący tor jazdy system ESC (który obejmuje także ABS, EDB, BAS i funkcję Hill Holder)
dzięki czemu masz doskonałą kontrolę podczas manewrów awaryjnych lub na śliskiej nawierzchni.
Pełną parą naprzód
System „Torque on demand” (moment obrotowy na żądanie) zastosowany w Pandzie 4x4 wykorzystuje dwa mechanizmy różnicowe i elektronicznie sterowane sprzęgło,
które przenosi moment obrotowy jednakowo i proporcjonalnie na obie osie. Panda 4x4 poradzi sobie w każdych warunkach,
pomoże jej w tym kąt natarcia ,wynoszący 21° oraz elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego (ELD).
Bezpieczeństwo w mieście
Fiat Panda 4x4 ma off-roadowy charakter, ale doskonale wie, jak bezpiecznie poruszać się po mieście — może być wyposażona w system City Brake Control, który wykrywa ryzyko kolizji z przeszkodą na drodze lub z innym pojazdem i reaguje, uruchamiając automatyczny hamulec awaryjny.
Niestraszne jej żadne warunki...
Dzięki przedniemu zawieszeniu McPherson i tylnej belce skrętnej Panda 4x4 charakteryzuje się nadzwyczajną zwrotnością. A specjalne całoroczne opony M+S sprawią, że nic nie będzie w stanie Cię powstrzymać — dosłownie nic.
Wszystko pod kontrolą
System ESC w Pandzie 4x4 obejmuje także system ABS, aby zapobiec blokowaniu kół podczas hamowania, dzięki czemu nigdy nie stracisz kontroli nad samochodem.
Niestraszne jej żadne warunki...
Z Pandą 4x4 niestraszny Ci żaden teren: system ASR zapobiega ślizganiu się przednich kół podczas przyspieszania i zwalniania, a system ELD przenosi moment obrotowy na koła, zapewniając maksymalną przyczepność.