Osiągi i bezpieczeństwo
Silnik benzynowy 1.4 Fire 95 KM
Fire to podstawowy silnik benzynowy w rodzinie Tipo. Wytrzymały, niezawodny i oszczędny.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 6000 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
127 przy 4500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(KM/H)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 7,8l
Cykl pozamiejski 5,4l
Cykl mieszany 6,3l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik Diesla 1.3 MultiJet 95 KM
Rodzina silników MultiJet jest kluczowa w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
200 przy 1500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,3l
Cykl pozamiejski 3,5l
Cykl mieszany 4,2l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
5-biegową manualną skrzynią biegowSilnik Diesla 1.6 MultiJet II 120 KM
Rodzina silników MultiJet jest kluczowa w gamie Tipo, łącząc olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 37500 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
320 przy 1750 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,4l
Cykl pozamiejski 3,8l
Cykl mieszany 4,4l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik benzynowy Fire 1.4 95 KM
Fire to podstawowy silnik benzynowy w rodzinie Tipo. Wytrzymały, niezawodny i oszczędny.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 6000 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
127 przy 4500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 7,8l
Cykl pozamiejski 5,7l
Cykl mieszany 6,5l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik Diesla MultiJet 1.3 95 KM
Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo, które łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
200 przy 1500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,3l
Cykl pozamiejski 3,6l
Cykl mieszany 4,2l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
5-biegową manualną skrzyniąSilnik Diesla MultiJet II 1.6 120 KM
Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo, które łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
320 przy 1750 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,4l
Cykl pozamiejski 3,8l
Cykl mieszany 4,4l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik benzynowy T-Jet 1.4 120 KM
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 5000 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
215 przy 2500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 8,9l
Cykl pozamiejski 6,0l
Cykl mieszany 7,0l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik Diesla MultiJet DDCT 1.6 120 KM
Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo, które łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
320 przy 1750 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,2l
Cykl pozamiejski 4,3l
Cykl mieszany 4,6l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową automatyczną dwusprzęgłową skrzynię DDCTSilnik benzynowy 1.4 Fire 95 KM
Fire to podstawowy silnik benzynowy w rodzinie Tipo. Wytrzymały, niezawodny i oszczędny.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 6000 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
127 przy 4500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(KM/H)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 7,8l
Cykl pozamiejski 5,7l
Cykl mieszany 6,5l
Emisja CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik Diesla 1.3 MultiJet 95 KM
Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
200 przy 1500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(KM/H)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,3l
Cykl pozamiejski 3,5l
Cykl mieszany 4,2l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
5-biegową manualną skrzynią biegowSilnik benzynowy 1.4 T-Jet 120 KM
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 5000 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
215 przy 2500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(KM/H)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 8,8l
Cykl pozamiejski 5,9l
Cykl mieszany 7,0l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik Diesla 1.6 MultiJet DDCT 120 KM
Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
320 przy 1750 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(KM/H)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,2l
Cykl pozamiejski 4,3l
Cykl mieszany 4,6l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową automatyczną dwusprzęgłową skrzynią DDCTSilnik Diesla 1.6 MultiJet II 120 KM
Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
320 przy 1750 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(KM/H)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,6l
Cykl pozamiejski 4,0l
Cykl mieszany 4,6l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzynią przekładniowąSilnik benzynowy 1.4 Fire 95 KM
Fire to podstawowy silnik benzynowy w rodzinie Tipo. Wytrzymały, niezawodny i oszczędny.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 6000 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
127 przy 4500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(KM/H)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 7,8l
Cykl pozamiejski 5,4l
Cykl mieszany 6,3l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik Diesla 1.3 MultiJet 95 KM
Rodzina silników MultiJet jest kluczowa w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
200 przy 1500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,3l
Cykl pozamiejski 3,5l
Cykl mieszany 4,2l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
5-biegową manualną skrzynią biegowSilnik Diesla 1.6 MultiJet II 120 KM
Rodzina silników MultiJet jest kluczowa w gamie Tipo, łącząc olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 37500 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
320 przy 1750 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,4l
Cykl pozamiejski 3,8l
Cykl mieszany 4,4l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik benzynowy Fire 1.4 95 KM
Fire to podstawowy silnik benzynowy w rodzinie Tipo. Wytrzymały, niezawodny i oszczędny.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 6000 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
127 przy 4500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 7,8l
Cykl pozamiejski 5,7l
Cykl mieszany 6,5l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik Diesla MultiJet 1.3 95 KM
Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo, które łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
200 przy 1500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,3l
Cykl pozamiejski 3,6l
Cykl mieszany 4,2l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
5-biegową manualną skrzyniąSilnik Diesla MultiJet II 1.6 120 KM
Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo, które łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
320 przy 1750 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,4l
Cykl pozamiejski 3,8l
Cykl mieszany 4,4l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik benzynowy T-Jet 1.4 120 KM
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 5000 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
215 przy 2500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 8,9l
Cykl pozamiejski 6,0l
Cykl mieszany 7,0l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik Diesla MultiJet DDCT 1.6 120 KM
Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo, które łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
320 przy 1750 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,2l
Cykl pozamiejski 4,3l
Cykl mieszany 4,6l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową automatyczną dwusprzęgłową skrzynię DDCTSilnik benzynowy 1.4 Fire 95 KM
Fire to podstawowy silnik benzynowy w rodzinie Tipo. Wytrzymały, niezawodny i oszczędny.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 6000 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
127 przy 4500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(KM/H)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 7,8l
Cykl pozamiejski 5,7l
Cykl mieszany 6,5l
Emisja CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik Diesla 1.3 MultiJet 95 KM
Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
200 przy 1500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(KM/H)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,3l
Cykl pozamiejski 3,5l
Cykl mieszany 4,2l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
5-biegową manualną skrzynią biegowSilnik benzynowy 1.4 T-Jet 120 KM
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 5000 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
215 przy 2500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(KM/H)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 8,8l
Cykl pozamiejski 5,9l
Cykl mieszany 7,0l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik Diesla 1.6 MultiJet DDCT 120 KM
Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
320 przy 1750 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(KM/H)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,2l
Cykl pozamiejski 4,3l
Cykl mieszany 4,6l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową automatyczną dwusprzęgłową skrzynią DDCTSilnik Diesla 1.6 MultiJet II 120 KM
Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
320 przy 1750 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(KM/H)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,6l
Cykl pozamiejski 4,0l
Cykl mieszany 4,6l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6D TempDostępny z
6-biegową manualną skrzynią przekładniową