Osiągi i bezpieczeństwo
Silnik benzynowy 1.4 Fire 95 KM
Fire to podstawowy silnik benzynowy w rodzinie Tipo. Wytrzymały, niezawodny i oszczędny.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 6000 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
127 przy 4500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(KM/H)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 7,8l
Cykl pozamiejski 5,4l
Cykl mieszany 6,3l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6DDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik Diesla 1.3 MultiJet 95 KM
Rodzina silników MultiJet jest kluczowa w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
200 przy 1500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,3l
Cykl pozamiejski 3,5l
Cykl mieszany 4,2l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6DDostępny z
5-biegową manualną skrzynią biegowSilnik Diesla 1.6 MultiJet II 120 KM
Rodzina silników MultiJet jest kluczowa w gamie Tipo, łącząc olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
320 przy 1750 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,4l
Cykl pozamiejski 3,8l
Cykl mieszany 4,4l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6DDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąProstota i spokój: Fiat Tipo w wersji sedan w standardzie jest wyposażony w niektóre z najbardziej zaawansowanych systemów bezpieczeństwa.
Ma 6 poduszek powietrznych i system ESC oraz Hill Holder, a także układ ABS z elektronicznym systemem podziału siły hamowania (EBD),
światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów oraz system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS).
Fiat Tipo w wersji sedan jest wyposażony w 6 poduszek powietrznych (przednie, boczne i kurtyny), aby zapewnić Ci najwyższą ochronę bez względu na to, dokąd się wybierasz.
Maksymalne bezpieczeństwo aktywne i doskonała kontrola podczas manewrów awaryjnych lub na śliskiej nawierzchni dzięki
zaawansowanemu systemowi kontroli stabilności toru jazdy ESC. System obejmuje układy ASR/MSR, PBA, TSC, HSA, ERM, TCS.
Bez względu na prędkość, system ASR korzysta z hamulców i z możliwości sterowania silnikiem, aby zoptymalizować trakcję Fiata Tipo w wersji sedan,
nawet na śliskiej nawierzchni.
System Hill Holder pomaga Ci ruszyć pod górkę, przytrzymując hamulec przez około 2 sekundy.
Dzięki temu możesz bezpiecznie ruszyć bez męczenia się z hamulcem ręcznym.
Dzięki szerokiemu zastosowaniu stali o wysokiej wytrzymałości (łącznie około 80%) i kleju strukturalnego,
Fiat Tipo w wersji sedan ma mocne, lekkie nadwozie. W rezultacie dzięki niższej wadze cechuje się pierwszorzędną dynamiką,
świetnym prowadzeniem oraz imponującą wytrzymałością w przypadku zderzenia.
Dzięki połączeniu niezależnego zawieszenia McPhersona z przodu i belki skrętnej z tyłu z wykorzystaniem dynamicznej kontroli pochylenia,
można powiedzieć, że Fiat Tipo w wersji sedan ma niezawodny, lekki i skuteczny system zawieszenia,
a amortyzatory — reagujące zależnie od częstotliwości drgań — niwelują wstrząsy w sposób bardziej efektywny i zmniejszają przechyły nadwozia podczas skręcania.
Nawet najtrudniejsze manewry w Fiacie Tipo w wersji sedan są banalnie
proste dzięki rekordowemu, bo zaledwie 10,0-metrowemu promieniowi skrętu.
Silnik benzynowy 1.4 Fire 95 KM
Fire to podstawowy silnik benzynowy w rodzinie Tipo. Wytrzymały, niezawodny i oszczędny.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 6000 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
127 przy 4500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(KM/H)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 7,8l
Cykl pozamiejski 5,4l
Cykl mieszany 6,3l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6DDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąSilnik Diesla 1.3 MultiJet 95 KM
Rodzina silników MultiJet jest kluczowa w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
95 (70) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
200 przy 1500 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,3l
Cykl pozamiejski 3,5l
Cykl mieszany 4,2l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6DDostępny z
5-biegową manualną skrzynią biegowSilnik Diesla 1.6 MultiJet II 120 KM
Rodzina silników MultiJet jest kluczowa w gamie Tipo, łącząc olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.
MOC MAKSYMALNA
KM (kW) przy obr./min
120 (88) przy 3750 obr./min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nm (kgm) przy obr./min
320 przy 1750 obr./min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
(km/h)
PRZYŚPIESZENIE
0 -100 km/h (s)
ZUŻYCIE PALIWA
(l/100 KM)
Cykl miejski 5,4l
Cykl pozamiejski 3,8l
Cykl mieszany 4,4l
EMISJA CO2
(g/km)
Norma emisji spalin
Euro 6DDostępny z
6-biegową manualną skrzyniąProstota i spokój: Fiat Tipo w wersji sedan w standardzie jest wyposażony w niektóre z najbardziej zaawansowanych systemów bezpieczeństwa.
Ma 6 poduszek powietrznych i system ESC oraz Hill Holder, a także układ ABS z elektronicznym systemem podziału siły hamowania (EBD),
światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów oraz system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS).
Fiat Tipo w wersji sedan jest wyposażony w 6 poduszek powietrznych (przednie, boczne i kurtyny), aby zapewnić Ci najwyższą ochronę bez względu na to, dokąd się wybierasz.
Maksymalne bezpieczeństwo aktywne i doskonała kontrola podczas manewrów awaryjnych lub na śliskiej nawierzchni dzięki
zaawansowanemu systemowi kontroli stabilności toru jazdy ESC. System obejmuje układy ASR/MSR, PBA, TSC, HSA, ERM, TCS.
Bez względu na prędkość, system ASR korzysta z hamulców i z możliwości sterowania silnikiem, aby zoptymalizować trakcję Fiata Tipo w wersji sedan,
nawet na śliskiej nawierzchni.
System Hill Holder pomaga Ci ruszyć pod górkę, przytrzymując hamulec przez około 2 sekundy.
Dzięki temu możesz bezpiecznie ruszyć bez męczenia się z hamulcem ręcznym.
Dzięki szerokiemu zastosowaniu stali o wysokiej wytrzymałości (łącznie około 80%) i kleju strukturalnego,
Fiat Tipo w wersji sedan ma mocne, lekkie nadwozie. W rezultacie dzięki niższej wadze cechuje się pierwszorzędną dynamiką,
świetnym prowadzeniem oraz imponującą wytrzymałością w przypadku zderzenia.
Dzięki połączeniu niezależnego zawieszenia McPhersona z przodu i belki skrętnej z tyłu z wykorzystaniem dynamicznej kontroli pochylenia,
można powiedzieć, że Fiat Tipo w wersji sedan ma niezawodny, lekki i skuteczny system zawieszenia,
a amortyzatory — reagujące zależnie od częstotliwości drgań — niwelują wstrząsy w sposób bardziej efektywny i zmniejszają przechyły nadwozia podczas skręcania.
Nawet najtrudniejsze manewry w Fiacie Tipo w wersji sedan są banalnie
proste dzięki rekordowemu, bo zaledwie 10,0-metrowemu promieniowi skrętu.