Rekordowy udział rynkowy modeli 500 i Panda w Europie w 2020 roku.
Mając za sobą rok sukcesów handlowych i nowych produktów, marka Fiat w 2021 roku ma do zaoferowania klientom całkowicie odświeżoną, przystępną cenowo, skomunikowaną ze światem, a także przyjazną dla środowiska i zaprojektowaną we Włoszech gamę.
Rok 2020 był dla nas wszystkich wyzwaniem, ale dla Fiata stanowił również okres kompleksowej odnowy: dużo nowych produktów i dużo pobitych rekordów. Jedna liczba szczególnie się wyróżnia: 500 i Panda, samochody miejskie, które od zawsze wiodły prym w swoim segmencie w Europie, osiągnęły ogólny udział w rynku na poziomie 35,6%, ze wzrostem o ponad 3 punkty procentowe każdy. W roku 40. urodzin Panda odnotowała również największy udział w sprzedaży w swojej historii: 17,8% w Europie i 47,8% we Włoszech. W tym samym czasie, 500 zanotowała z kolei najwyższy w historii, wynoszący 19,3%, udział w rynku poza Włochami.
Rok 2020 należał także do Tipo i Pandy, które całkowicie odświeżono. Przy okazji rodzina Tipo została jeszcze bardziej rozbudowana, dzięki wprowadzeniu nowego wariantu o nazwie Cross, czyli crossovera będącego ukłonem w stronę zupełnie nowej grupy docelowej Fiata. To samo dotyczy Pandy, której gamę poszerzono o nową Pandę Sport. Odświeżenie oferty Fiata zostało zwieńczone niedawnym debiutem nowej rodziny 500. Jednym słowem, powstała zupełnie nowa gama, by z wielkim optymizmem stawić czoła wyzwaniom w 2021 roku i cały czas pozostawać na pozycji lidera.
Zupełnie nowa gama jest gotowa, by „dać z siebie” wszystko w 2021 roku.