FIAT Metaverse Store – rewolucyjny salon sprzedaży
W samej ojczyźnie Fiata uruchomiono FIAT Metaverse Store, w którym klienci mogą przeżyć emocje towarzyszące wizycie w stacjonarnym salonie w zaciszu własnego domu. Wewnątrz wirtualnego salonu można odkrywać i konfigurować samochód, a nawet dokonać jego zakupu. Do końca 2022 r. projekt obejmie całą gamę Nowego Fiata 500, a do końca pierwszego półrocza 2023 r. zostanie rozszerzony o kolejne modele na innych rynkach.
Przyjazny i prosty w obsłudze FIAT Metaverse Store został opracowany we współpracy z Touchcast i Microsoft i nie wymaga zestawu słuchawkowego do wirtualnej rzeczywistości (VR), awatarów ani drogiego sprzętu, by swobodnie z niego korzystać. To pierwszy na świecie interaktywny salon sprzedaży zbudowany w oparciu o metaverse, co rewolucjonizuje doświadczenia klienta..
„FIAT po raz kolejny jest liderem w oferowaniu naszym klientom innowacyjnych i bezstresowych brand experience. W czysto fiatowskim stylu sklep FIAT Metaverse Store jest pierwszym tego typu obiektem w branży motoryzacyjnej. Marka znalazła wyjątkowy sposób na to, aby doświadczenie zakupowe było dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta, zgodnie z jej misją społeczną, aby zaspokoić aktualne potrzeby ludzi do upraszczania sobie życia. Po raz pierwszy klienci będą mogli odkryć i nabyć Fiata 500 La Prima by Bocelli, siedząc wygodnie w zaciszu własnego domu. By jeszcze lepiej dostosować się do potrzeb klientów, Product Genius jest dostępny od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 20.00 i w sobotę od 10.00 rano do 18.00..
FIAT Metaverse Store natychmiast przenosi klienta do wnętrza Fiata. Po wejściu do środka Product Genius powita klienta, by razem obejrzeć wybrany model dzięki dynamicznej prezentacji 360° i dowiedzieć się więcej o zastosowanej technologii. Product Genius odpowie także na pytania dotyczące elektromobilności, sposobów ładowania i bogatego wyposażenia nowego Fiata 500..
Zupełnie nowe doświadczenie online łączy się z fizycznym, ponieważ klient korzystający z wirtualnego salonu może też odwiedzić najbliższego dealera i umówić się na jazdę testową wybranym modelem. Nowy FIAT Metaverse Store sprawia, że Fiat stale dba o prostą, ale innowacyjną ścieżkę klienta, zgodnie ze strategią upraszczania rozpoczętą zaledwie kilka tygodni temu wraz z konfiguracją nowej gamy.
Przyjazny i prosty w obsłudze FIAT Metaverse Store został opracowany we współpracy z Touchcast i Microsoft i nie wymaga zestawu słuchawkowego do wirtualnej rzeczywistości (VR), awatarów ani drogiego sprzętu, by swobodnie z niego korzystać. To pierwszy na świecie interaktywny salon sprzedaży zbudowany w oparciu o metaverse, co rewolucjonizuje doświadczenia klienta..
„FIAT po raz kolejny jest liderem w oferowaniu naszym klientom innowacyjnych i bezstresowych brand experience. W czysto fiatowskim stylu sklep FIAT Metaverse Store jest pierwszym tego typu obiektem w branży motoryzacyjnej. Marka znalazła wyjątkowy sposób na to, aby doświadczenie zakupowe było dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta, zgodnie z jej misją społeczną, aby zaspokoić aktualne potrzeby ludzi do upraszczania sobie życia. Po raz pierwszy klienci będą mogli odkryć i nabyć Fiata 500 La Prima by Bocelli, siedząc wygodnie w zaciszu własnego domu. By jeszcze lepiej dostosować się do potrzeb klientów, Product Genius jest dostępny od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 20.00 i w sobotę od 10.00 rano do 18.00..
FIAT Metaverse Store natychmiast przenosi klienta do wnętrza Fiata. Po wejściu do środka Product Genius powita klienta, by razem obejrzeć wybrany model dzięki dynamicznej prezentacji 360° i dowiedzieć się więcej o zastosowanej technologii. Product Genius odpowie także na pytania dotyczące elektromobilności, sposobów ładowania i bogatego wyposażenia nowego Fiata 500..
Zupełnie nowe doświadczenie online łączy się z fizycznym, ponieważ klient korzystający z wirtualnego salonu może też odwiedzić najbliższego dealera i umówić się na jazdę testową wybranym modelem. Nowy FIAT Metaverse Store sprawia, że Fiat stale dba o prostą, ale innowacyjną ścieżkę klienta, zgodnie ze strategią upraszczania rozpoczętą zaledwie kilka tygodni temu wraz z konfiguracją nowej gamy.